درباره فروشگاه
درباره فروشگاه
فروشگاه چاره فروشگاهی است به وسعت بزرگترین فروشگاههای کشور، در دسترس و راحت به راحتی اتاق خانه شما فروشگاه چاره با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا ایجاد گردیده است. چاره همواره در جهت اهداف زیرحرکت و سعی در بهبود خدمات ارائه شده دارد. شعار فروشگاه چاره : فروشگاه چاره = احترام به مشتری و خواسته های او فروشگاه چاره = کوتاه ترین راه بین شما و تولید کنندگان معتبر کالا فروشگاه چاره = پایان اتلاف وقت و فشارهای عصبی در ترافیک شهری دوری از آلودگی هوای شهر بالا بردن آگاهی خریداران قبل از خرید انتخاب آنچه واقعا” مورد نیاز است خرید اقلام متفاوت که هر کدام یک سر شهر می باشند در یک زمان و از خانه و یا محل کار چاره یعنی = پایان بی اعتمادی به فروشنده کالا این فروشگاه دارای نشان ها و مجوزهای مربوطه میباشد و این یعنی دارا بودن استانداردهای لازم با فروشگاه چاره : آسودگی خاطر از قیمت ها صرفه جویی در هزینه ها در این فروشگاه شما دسترسی کاملی به : محصولات و تجهیزات الکترونیک و برقی  محصولات و تجهیزات اسباب بازی و کودک محصولات و تجهیزات زیبایی و سلامت  محصولات و تجهیزات مد و لباس و پوشاک محصولات و تجهیزات نوشت افزار و کتاب محصولات و تجهیزات خودرو و . . . حمایت همیشگی از مشتری چه قبل و چه بعد از خرید امکان پرداخت الکترونیک در فروشگاه چاره ارتباط شما با خدمات پس از فروش کلیه کالاها مقایسه تولیدات مشابه نامهای مختلف تجاری با هم تهیه هدیه و ارسال آن برای عزیزان بدون صرف وقت در سایت. چاره یکی از فروشگاه های فعال در حوزه لوازم الکترونیک و برقی میباشد. چاره 🙂
لوگو فروشگاه
لوگو فروشگاه
فروشگاه چاره فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین فروشگاه مجازی

چاره

اطلاعات فروشگاه
اطلاعات فروشگاه
  صاحب امتیاز فروشگاه : علیرضا محیط
  عنوان فروشگاه : chare
  آدرس دفتر فروشگاه : بزرگراه رسالت، خ استاد حسن بنا شمالی، روبروی مرکز مخابرات تندگویان، پلاک ۶۰۳ ایران – تهران
  تلفن دفتر فروشگاه : ۲۳۵۴۲۳۵۴_۰۲۱
  سال تاسیس فروشگاه : ۱۳۸۷
  مجوزهای دریافتی فروشگاه : 
۱) نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت
۲) نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
خرید از فروشگاه
خرید از فروشگاه
نقاط ضعف و قدرت
نقاط ضعف و قدرت فروشگاه
  نقاط قدرت :
۱) پوشش کاملی از لوازم و تجهیزات
۲) دارا بودن خبرنامه
۳) دارا بودن بنرهای زیبا و طاحی خوب
۵) دارا بودن پیک ارسال اکسپرس
۶) و …
  نقاط ضعف :
۱)  دارا نبودن ضمانت بازگشت کالا
۲) دارا نبودن اپلیکیشن
۳) دارا نبودن وبلاگ و مجله دانش
امتیازدهی به این مطلب :

آیا این مطلب را دوست داشتید ؟
اشتراک گذاری این مطلب در :
امتیازدهی به این مطلب :

آیا این مطلب را دوست داشتید ؟
اشتراک گذاری این مطلب در :