درباره فروشگاه
درباره فروشگاه
فروشگاه زنبیل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور می باشد که سعی در ایجاد یک تجربه خوب از خرید اینترنتی برای کاربران و مشتریان خود دارد. در فروشگاه زنبیل سعی گردیده تمام مزیت های ممکن شامل : خرید با بهترین قیمت ممکن، دسترسی به تنوع کاملی از محصولات، تحویل سریع و بموقع،  خدمات قبل و پس از فروش و … برای مشتریان فراهم گردد تا آنان با آرامش خیال خرید آنلاین خود را انجام داده و سفارش های خود را در حداقل زمان ممکن در منزل یا محل کار خود تحویل گیرند. این فروشگاه دارای نماد و مجوزهای لازمه بوده و این نشات دهنده استاندارد بودن و معتبر بودن این فروشگاه میباشد. درفروشگاه زنبیل مشتریان به بیش از ده هزار قلم کالا در دسته های : لوازم خانگی، تهویه مطبوع، دیجیتال، آرایشی و بهداشتی،  پزشکی و سلامت،  ساعت و اکسسوری،  سیسمونی نوزاد،  مبلمان اداری، لوازم ورزشی  موسیقی و …، همگی از برندهای معتبر و شناخته شده بازار شامل سامسونگ، ال جی، بوش، پاناسونیک، سونی، اسنوا، دوو، هایسنس، بکو، … و با گارانتی های اصلی شرکتی دسترسی دارند. فروشگاه زنبیل تنها فروشگاه اینترنتی در کشور می باشد که قیمتهای خود را حتی تا ۱۰ روز پس از خرید، گارانتی می کند. و در صورت ارائه مستندات، در کمتر از ۲ ساعت وجه مازاد را به حساب مشتریان خود باز می گرداند. فکر اولیه راه اندازی فروشگاه زنبیل به سالهای ۸۴ و ۸۵ بر می گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور تا سال ۸۹ مسکوت ماند. از سال ۸۹ تا ۹۰ مطالعات کارشناسی و تحلیل بازار فروش اینترنتی کشور انجام و نهایتا در سال ۹۰ اولین گام اجرایی در مسیر راه اندازی فروشگاه زنبیل برداشته شد. این فروشگاه به عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران شناخته شده است. از مهمترین نقاط قوت این مجموعه ( زنبیل ) در کنار هم قرار گرفتن تیمی با تجربه، شناخته شده و خبره در حوزه IT و تیمی برجسته در حوزه اقتصادی و مارکتینگ بود. این تیم پس از راه اندازی شرکت و در یک بازه زمانی تقریبا دو ساله وب سایت فروشگاه زنبیل را در خرداد سال ۹۲ راه اندازی نمود. استراتژی مدیران فروشگاه زنبیل از همان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود عرضه محصولات با کمترین قیمت و با کمترین حاشیه سود،  عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا در برندها، عرضه محصولات برندهای معتبر و شناخته شده با گارانتی های اصلی، ارسال سریع حتی در مورد کالاهای حجیم (نظیر یخچال های ساید بای ساید)،  راه اندازی یک وب سایت با امکانات فنی کامل و کاربرپسند برای سهولت استفاده توسط مشتریان،  روشهای ارسال متعدد برای انتخاب توسط مشتریان،  سیستم هوشمند پیگیری سفارشات در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط فروشگاه زنبیل ارائه خواهد شد.  در حال حاضر این فروشگاه دارای تیم های تخصصی در حوزه های فروش، مارکتینگ، تأمین کالا، برنامه نویسی و ارسال بوده که در کلیه ساعات کاری خود پاسخگوی مشتریان محترم می باشند. جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پاسخ به سؤالات و دریافت نظرات و پیشنهادات، انواع راه های ارتباطی از تلفن، ایمیل، فکس و پیامک در نظر گرفته شده است.
لوگو فروشگاه
لوگو فروشگاه
فروشگاه زنبیل فروشگاه های آنلاین خرید اینترنتی فروشگاه اینترنتی خرید آنلاین فروشگاه مجازی

 فروشگاه زنبیل

اطلاعات فروشگاه
اطلاعات فروشگاه
  صاحب امتیاز فروشگاه : بازرگانی و تجارت الکترونیک پارمی
  عنوان فروشگاه : zanbil
  آدرس دفتر فروشگاه : تهران، خیابان بخارست (احمد قصیر)، خیابان نوزدهم، پلاک ۵
  تلفن دفتر فروشگاه : ۴۲۳۲۸۰۰۰_۰۲۱
  سال تاسیس فروشگاه : ۱۳۹۲
  مجوزهای دریافتی فروشگاه : 
۱) نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت
۲) عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی
خرید از فروشگاه
خرید از فروشگاه

 فروشگاه زنبیل

نقاط ضعف و قدرت
نقاط ضعف و قدرت فروشگاه
  نقاط قدرت :
۱) پوشش کاملی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز
۲) دارا بودن وبلاگ
۳) دارا بودن ۱۰ روز گارانتی خرید
۴) دارا بودن بنرهای زیبا و طراحی خوب
۵) دارا بودن پیک ارسال سریع در ۳ ساعت
۶) و …
  نقاط ضعف :
۱) دارا نبودن اپلیکیشن
۲) . . . 
امتیازدهی به این مطلب :

آیا این مطلب را دوست داشتید ؟
اشتراک گذاری این مطلب در :
امتیازدهی به این مطلب :

آیا این مطلب را دوست داشتید ؟
اشتراک گذاری این مطلب در :